„Twoja szansa – czas na rynek pracy bez dyskryminacji i bez segregacji płci”

Print Drukuj

Fundacja Centrum Rozwiązań Biznesowych rozpoczyna realizację projektu: „Twoja szansa – czas na rynek pracy bez dyskryminacji i bez segregacji płci”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Celem projektu jest wdrożenie rozwiązań równościowych (w obszarze zwalczania dyskryminacji oraz zrównoważonego pod względem płci uczestnictwa w rynku pracy) w min.20 pracodawców z terenu woj. podkarpackiego poprzez zaplanowane działania w projekcie dla 60 pracowników z woj. Podkarpackiego (w tym min. 36 kobiet) prowadzące do uzyskania kompetencji w obszarach niedyskryminacji, segregacji płci i zarządzania wiekiem przez min. 80 % UP w okresie 01.06.2024 - 30.09.2025 roku.

Oferujemy następujące formy wsparcia:

  • doradztwo dla firm: opracowanie dokumentu planistyczno-wdrożeniowego z zakresu zarządzania różnorodnością/strategii zarządzania wiekiem
  • szkolenia z zakresu postaw liderów, przywództwa kobiet w zespołach
  • wsparcie konsultacyjne dla kobiet, które otrzymały awanse lub są etapie awansu lub chciałyby go uzyskać
  • szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem z wykorzystywaniem narzędzie „Z wiekiem na plus”

Do udziału w projekcie zapraszamy przedsiębiorstwa i ich pracowników spełniające wszystkie poniższe warunki:

  • pracodawcy z terenu województwa podkarpackiego, które posiadają siedzibę/oddział/miejsce wykonywania działalności na obszarze miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze, tj. Przemyśla, Sanoka, Jasła, Jarosławia, Mielca, Krosna, Dębicy, Niska, Stalowej Woli, Tarnobrzega, Przeworska oraz obszarze objętym Programem Strategicznym Rozwoju Bieszczad, Programem dla Rozwoju Roztocza, Inicjatywą Czwórmiasto.
  • pracownicy: osoby fizyczne zatrudnione u wyżej wymienionych.

Szczególnie zapraszamy:

  • kobiety
  • osoby starsze
  • osoby w wieku 50 lat i więcej
  • osoby w wieku 55 lat i więcej
  • osoby z niepełnosprawnościami
  • osoby dyskryminowane i narażone na dyskryminację w miejscu pracy
  • osoby doświadczające stereotypów związanych z płcią
  • pracownicy organizacji pozarządowych
  • pracownicy przedsiębiorstw

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


thFjq8it0LmJUPeZ.jpeg

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Loga.png

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór nr 7.3/1/2025/PUP-JR do projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”

Print Drukuj

Na grafice logotypy:  Fudusze Europejskie, Rzeszypospolita Polska, Dofinansowane przez UE, Podkarpackie przestrzeń otwarta

Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu ogłasza nabór nr 7.3/1/2025/PUP-JR do projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w  wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” w ramach  Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia, tj. 53 773,70 zł.

Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 537 737,00 zł

Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarosławiu.

Projekt jest realizowany w formule partnerskiej z Wojewódzkim Urzędem Pracy  w Rzeszowie.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w terminie od 03.09.2025 r. do 04.09.2025 r.:

  • w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu, przy ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, w godzinach 07.00-15.00,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e‑Doręczenia) w przypadku posiadania przez Kandydata/tkę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego (w przypadku dokumentów rekrutacyjnych złożonych za pomocą ww. środków komunikacji elektronicznej przepisy §4 ust. 1., 2. i 3. Regulaminu rekrutacji stosuje się odpowiednio – każdy z dokumentów powinien zostać oddzielnie podpisany, odzwierciedlenia (kopie) dokumentów winny zostać dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem),
  • za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia dokumentu uznaje się datę nadania w placówce pocztowej tj. datę stempla pocztowego).

Kontakt w sprawie naboru: tel. 16 734 11 11 wew. 236.

Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji oraz pozostałymi dokumentami. 

Osoby bezrobotne chcące wziąć udział w projekcie powinny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:

  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielenia wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości") wraz z załącznikiem:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kopia) wydane przez uprawniony organ (dotyczy wyłącznie osób powołujących się dodatkowo na status osoby niepełnosprawnej, które wcześniej nie dostarczyły powyższego dokumentu do PUP Jarosław),
  1. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczejZałącznik Nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielenia wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości") wraz z załącznikami:

Obowiązkowe:

    • Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik Nr 1 do Wniosku,
    • Oświadczenie wnioskodawcy o otrzymaniu/nieotrzymaniu pomocy de minimis – Załącznik Nr 2 do Wniosku,
    • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Załącznik Nr 3 do Wniosku,
    • Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd,
    • Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd,
    • W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat.

Dodatkowe:

    • Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, (kserokopie) itd., które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej,
    • Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) - jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe),
    • W przypadku posiadania - oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. dotyczące przyszłych kontrahentów,
    • Wizualizacje wykonanych prac/zdjęcia, przykłady prac.
Uwaga: Kopie wszelkich przedkładanych dokumentów mają  być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/tki.
Oryginały dokumentów złożone w naborze nie będą zwracane.

 

 

 

Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia

Dokumenty rekrutacyjne:

Zał. Nr 1 do Regulaminu Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie

Zał. Nr 2 do Regulaminu Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 1 do Wniosku Szczegółowa specyfikacja zakupów

Zał. Nr 2 do Wniosku Oświadczenie Kandydata/ki o otrzymaniu pomocy de minimis

Zał. Nr 3 do Wniosku Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

Pozostała dokumentacja projektowa:

Zał. Nr 3 do Regulaminu Karta oceny formalnej formularza rekrutacyjnego do udziału w projekcie oraz Wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 4 do Regulaminu Karta oceny formalnej formularza rekrutacyjnego do udziału w projekcie oraz Wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej po dokonaniu poprawy/uzupełnień dokumentów rekrutacyjnych

Zał. Nr 5 do Regulaminu Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 6 do Regulaminu Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Zał. Nr 7 do Regulaminu Karta oceny doradcy zawodowego

Umowa uczestnictwa we wsparciu szkoleniowym

Wniosek o zwrot kosztów dojazdu

Umowa w sprawie przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 1 do Umowy Szczegółowa specyfikacja zakupów

Zał. Nr 2 do Umowy Rozliczenie otrzymanych środków na podjęcie działalności gospodarczej

Zał. Nr 3 do Umowy Szczegółowe rozliczenie wydatków w ramach przyznanych środków

Zał. Nr 4 do Umowy Oświadczenie o kwalifikowalności podatku od towarów i usług (VAT)

Zał. Nr 5 do Umowy Rozliczenie końcowe.

 

Informacje o publikacji dokumentu


Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia naboru nr 7.3_3_2024 wersja 3

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik nr 7 do Regulaminu Karta oceny doradcy zawodowego

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik nr 6 do Regulaminu Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik Nr 5 do Umowy Rozliczenie końcowe

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik nr 5 do Regulaminu Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik Nr 4 do Umowy Oświadczenie VAT

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik nr 4 do Regulaminu Karta oceny Formalnej formularza rekrutacyjnego po dokonaniu poprawy uzupełnień

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik Nr 3 do Umowy Szczegółowe rozliczenie wer. 3

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik nr 3 do Regulaminu Karta oceny Formalnej formularza rekrutacyjnego

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik Nr 2 do Umowy Rozliczenie otrzymanych środków

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Załącznik Nr 1 do Umowy Szczegółowa specyfikacja zakupów wer. 2

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Wniosek o zwrot kosztów dojazdu

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Umowa ws. przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej wersja 3

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Umowa uczestnictwa we wsparciu szkoleniowym

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia naboru nr 7.3_3_2024 wersja 3

Print Drukuj

Podgląd niedostępny

Hmm... wygląda na to, że ten element nie ma podglądu, który możemy Ci pokazać.

Informacje o publikacji dokumentu


Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Pozostała dokumentacja projektowa

Print Drukuj
0 Foldery
14 Dokumenty
Informacje o publikacji dokumentu