Wydziały

I. Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:

  1. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS w zakresie objętym właściwością merytoryczną Wydziału;
  2. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej dotyczących realizowanych przez Wydział zadań;
  3. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja w zakresie objętym właściwością merytoryczną Wydziału;
  4. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja w zakresie objętym właściwością merytoryczną Wydziału;
  5. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  6. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Dyrektorowi materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  7. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Urzędzie, których wartość szacunkowa nie uzasadnia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  8. Koordynowanie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie;
  9. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  10. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego; celem rejestracji w rejestrach;
  11. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  12. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału.

II. W ramach Wydziału Organizacyjnego funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, do którego zadań należy w szczególności:

  1. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość szacunkowa uzasadnia stosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych;
  2. Sporządzanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych Urzędu;
  3. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych Urzędu;
  4. Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych Dyrektora Urzędu w zakresie zamówień publicznych;
  5. Prowadzenie rejestru postępowań w sprawach udzielania zamówień publicznych.

III. W ramach Wydziału Organizacyjnego funkcjonuje Wieloosobowe Stanowisko ds. Kadr i Szkoleń, do którego zadań należy w szczególności:

  1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu;
  2. Współdziałanie z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie gospodarowania środkami przeznaczonymi na wynagrodzenia;
  3. Wrowadzenie spraw emerytalno – rentowych pracowników Urzędu;
  4. Załatwianie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom nagród i udzielaniem kar;
  5. Nadzór nad przestrzeganiem terminowości badań okresowych pracowników Urzędu;
  6. Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze, w szczególności prowadzenie dokumentów konkursowych;
  7. Prowadzenie spraw związanych z naborem na pozostałe stanowiska pracy;
  8. Prowadzenie spraw związanych z odbywaniem w Urzędzie staży przez osoby bezrobotne, praktyk uczniowskich i studenckich;
  9. Planowanie i realizacja działalności szkoleniowej dla pracowników Urzędu oraz pracowników powiatowych urzędów pracy;
  10. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych;
  11. Nadzór i koordynowanie działań związanych z dokonywaniem okresowej oceny kwalifikacyjnej pracowników Urzędu;
  12. Opracowywanie i aktualizacja Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania i Regulaminu Organizacyjnego;
  13. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu zadań stanowiska;
  14. Sporządzanie listy pracowników zaangażowanych w realizację programów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej na podstawie opisów stanowisk sporządzanych przez Kierowników Komórek organizacyjnych Urzędu oraz przekazywanie jej do Wydziału Budżetu i Finansów, Wydziału Obsługi Programów Operacyjnych EFS i Wydziału Administracyjnego.

IV. Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy również wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.


Wydział Organizacyjny

Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11


Kierownik Wydziału Dorota Osowska-Wikiera
tel. bezpośredni (17) 74 32 845

  Z-ca Kierownika Wydziału Barbara Ochał
tel. bezpośredni (17) 74 32 850

 
Wieloosobowe stanowisko ds. Zamówień Publicznych
 
Alicja Surmacz
Ilona Miksiewicz

tel. bezpośredni (17) 74 32 843

Przemysław Tadla
Katarzyna Mytych
tel. bezpośredni (17) 85 09 242

Piotr Mazurkiewicz
tel. bezpośredni (17) 74 32 850
 
Wieloosobowe stanowisko ds. Kadr i Szkoleń
 
Katarzyna Jarosz
tel. bezpośredni (17) 85 09 245

Elżbieta Siudem
Sabina Starzak-Ciąpała

tel. bezpośredni (17) 85 09 225

nnk.asset.publisher.info.header